Pasman Stichting
Aanvragen

Doe wel en zie niet om

Logo Pasman Stichting

De Pasman Stichting wordt bestuurd door een bestuur bestaande uit vier leden:

Mr Willem Stevens Mr Willem F.C. Stevens, voorzitter

Mr Stevens is advocaat. Hij was senior partner van het advocatenkantoor Caron & Stevens/Baker & McKenzie te Amsterdam. Hij was lid van de Eerste Kamer der Staten-Generaal en voorzitter van de Commissie Belastinghervorming. Hij bekleedt toezichthoudende functies in het bedrijfsleven en in de non-profit sector.
Jaap de Hoop Scheffer   Prof. Mr Jaap de Hoop Scheffer, penningmeester

Prof. Mr de Hoop Scheffer is hoogleraar te Leiden. Hij was o.m. Secretaris Generaal van de NAVO en Minister van Buitenlandse Zaken in het kabinet Balkenende I. Hij bekleedt diverse toezichthoudende functies in het bedrijfsleven en in de non-profit sector.
Loek Winter   Prof. Dr. Loek Winter, secretaris

Prof. Dr. Loek Winter is (o.m.) als directeur van de DC Groep actief als zorgondernemer. Hij was voorheen als radioloog verbonden aan het OLVG te Amsterdam.

Ciel Stevens

Mr Drs Ciel Stevens-Meewis, bestuurslid

Mr. drs. Ciel Stevens is Senior consultant Hill+Knowlton Strategies, voorheen adjunct-directeur NVP en voormalig politiek adviseur van de Minister van Economische Zaken en de Staatssecretaris van Financiën.